Despre mine

liudmila-picteaza

Sunt Liudmila Mehedinteanu si sunt foarte pasionata de arta. Totul a inceput acum 3 ani cand m-am hotarat sa imi dezvolt partea creativa si m-am inscris la un curs de pictura. Atunci mi s-a deschis apetitul si acum pot sa spun ca sunt multumita de ceea ce creez, dar ma dezvolt in continuare. Sunt si autodidact (traiasca Youtube-ul :)), dar particip si la cursuri si workshop-uri pe diferite teme pentru tehnici noi si inspiratie.

Imi place sa pictez in acuarela si mai nou pictez pe tricouri si pe sacose de panza. Experimentez din cand in cand si gravura pe linoleum si orice tutorial de pe Pinterest care imi trezeste interesul. De cele mai multe ori ma inspira natura, mai exact legumele si fructele, sunt un subiect “delicios”, dar din cand in cand pictez si alte subiecte, cum ar fi constelatiile si universul.

Sper sa va placa ce gasiti pe “Viata in acuarela” si daca sunteti doritori puteti da un like sau chiar o comanda. 🙂

 

Leave a comment